…kāpēc gan ne

– atbilde sev un arī Jurim – twitter?(… manas pirmās publiskās profesionālās pārdomas)

Tapēc, ka tā ir mana mērķauditorija. Šogad man prieku sagādā jaunie, sportiskie un dzīvespriecīgie jaunieši. Ar riteņiem, kājām … modernie manas paaudzes ceļotāji. Protams, man prieku sagādā arī tie, kuri nekomunicē publiski.

Palasot twitter pļāpas nakšņotāji iegūst priekšstatu par to kur brauc (reizēm man liekas, ka pat pārāk daudz par mani zin). Kā mans darbs ir dzīves veids, tā arī twiterēšana ir dzīves veida sastāvdaļa.

Es arī palasu un uzzinu par savu viesu hobijiem, dzīves uztveri. Uzzinu arī par citu tūrisma produktu aktualitātēm— informācija, informācija, pie tam koncentrēta.

Nu , protams, twitter ir bezmaksas reklāma

Par to ko teikt?

Ir dažādi modeļi – kādā senā seminārā R. Laķa kungs labi mūs apgaismoja.

Esmu izvēlējusies variantu, ka retu reizi kādam pievienojos(pati nevaru ciest agresīvu mārketingu) – mani viesi izvēlas manu pļāpāšanu lasīt vai ne.

Ko rakstīt?- par to , kas notiek Košragā un ‘Pītagos’, tā kā nenotiek “nekas”, tad rakstu par neko… reizēm tikai noskaņas.

Negatīvais no twittera? – mēs esam iemācījušies rakstīt 140 zīmēs, SMS – īsi un koncentrēti, pazūd spēja rakstīt gari, tēlaini un literāri. Twittera dēļ es tik reti ko rakstu blogā. Tāds laikmets.

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s